Известие

Collapse
No announcement yet.

Грешки при диагностика Unidiag

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
    Как ?
    МЕС, следиш напрежението му

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
      МЕС, следиш напрежението му
      И то на празен ход трябва да е ?
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
      sigpic

      Comment


      • #33
        Благодаря на всички за коментарите и мненията! За съжаление нямам мултицет да замеря, а и незнам как да работя с него,токът в автомобила ми е най-тъмната материя, но пък срещу 20 тина лева може да се сдобия с мултицет и да прочета от тук там нещо и да ми просветне. На първо време ми идва наум да започна с конекторите като най-лесно за отстраняване, ако не го докарам от там най-вероятно ще пробвам с друг дебитомер/по възможност от някой познат назаем/ и то ще си покаже. За съжаление колата не е при мен, а и да беше температурата навън не е много подходяща за ремонти макар и дребни, като се затопли ще се занимавам. Ще пиша когато имаме напредък за да не се тормози и някой друг със същите проблеми. За спорещите по темата и не толкова по темата колеги-продължавайте в същия дух, в спора се ражда истината, съревнованието води до прогрес Успех на всички!

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
          И то на празен ход трябва да е ?
          Не, МЕС, маркираш напрежение на дебитомер, минаваш в графичен режим, F10 и караш при различни обороти. Може да я форсираш и на празен ход. Трябва да стигнеш стойности от 4.35V и нагоре докъм да кажем 4.55

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
            Не, МЕС, маркираш напрежение на дебитомер, минаваш в графичен режим, F10 и караш при различни обороти. Може да я форсираш и на празен ход. Трябва да стигнеш стойности от 4.35V и нагоре докъм да кажем 4.55
            И на празен ход колко е напрежението ?
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
            sigpic

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
              И на празен ход колко е напрежението ?
              Не те вълнува, ако изпълняваш останалото.
              Моят при около 5000об. с изфорсирване на място стъпално стига до 4.5V

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                Не те вълнува, ако изпълняваш останалото.
                Моят при около 5000об. с изфорсирване на място стъпално стига до 4.5V
                Ок !Моя стига до 2.9-3.5V
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                  Ок !Моя стига до 2.9-3.5V
                  Амиии .... умрял е. Почисти го. Но може да ти е блокирал ЕГР-а и да имаш проблем от там. Случи ми се на една 159.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    Амиии .... умрял е. Почисти го. Но може да ти е блокирал ЕГР-а и да имаш проблем от там. Случи ми се на една 159.
                    ЕГР-а е затапен
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Днес, когато външната температура беше по-благосклонна за ръчкане отделих внимание на колата. След замяната на дебитомера с друг използван грешката изчезна, колата стана леко по-динамична, но все още не е ракета. Тъй като това ми е първа изобщо бензинова кола бих желал да науча как и кога върви 1.6 ТС. Ясно е, че силата на бензина е във високите обороти, но нормално ли е на 3500 оборота на 5-та предавка се движа със 120 км./час /.Просто до сега съм карал все дизели и да си призная съм свикнал кефа да идва с туробото на около 2к оборота. Аз ли не знам как да карам алфата? Тя ли не знае как да върви?

                      Comment


                      • #41
                        Така е нормално, да.

                        А за да е "ракета" се иска напълно изправна кола(и ГИ) и цедене до 5-6000 оборота. Може и малко повече.

                        Ако те интересува "как и кога върви 1.6":
                        На 2000 оборота имаш 38 коня
                        на 3000 - 59 кс
                        на 4000 - 86 кс
                        на 5000 - 105 кс
                        от 6000 до 6500 - 122-123кс

                        Това е при току що разработен двигател, разбира се.
                        С амортизацията тея числа намаляват, а ако имаш нещо неизправно се стопяват главоломно.
                        156 2.0TS

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от vasilogn Покажи съобщение
                          Днес, когато външната температура беше по-благосклонна за ръчкане отделих внимание на колата. След замяната на дебитомера с друг използван грешката изчезна, колата стана леко по-динамична, но все още не е ракета. Тъй като това ми е първа изобщо бензинова кола бих желал да науча как и кога върви 1.6 ТС. Ясно е, че силата на бензина е във високите обороти, но нормално ли е на 3500 оборота на 5-та предавка се движа със 120 км./час /.Просто до сега съм карал все дизели и да си призная съм свикнал кефа да идва с туробото на около 2к оборота. Аз ли не знам как да карам алфата? Тя ли не знае как да върви?
                          Тази кола тръгва динамично след 4к оборота, когато има вече и въртящ момент

                          Comment

                          Working...
                          X